piątek, 2 maja 2014

Rzodkiewka grilowana

Dorosłam do nowego spojrzenia na warzywa. Dzisiaj na śniadanie przygotowała jako dodatek do kanapek grilowaną rzodkiewkę. Świetnie komponowała się zarówno z wędlinami, jak i serami. Rzodkiewki umyłam i pokroiłam na ćwiartki. Potem pokropiłam odrobiną oleju sezamowego, posypałam rzeżuchą, solą i czarnym pieprzem, a na koniec ziarnami białego sezamu. Wrzuciłam na patelnię grilową i po paru minutach była gotowa. Myślę, że mogła by również stanowić dobry dodatek do pieczonych mięs.

rzodkiewka grillowana gegrillte Rettich grilled radish radis grillé rábano parrilla

3 komentarze:

  1. mmm.. zawsze jem ją na surowo! pomysł świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę odmiany czasem się przydaje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. My też na surowo chrupiemy rzodkiewkę. Takie eksperymentowanie podoba nam się! :D
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń