wtorek, 13 maja 2014

Coś dla wielbicieli jajek

Ostatnio dosyć często robię kanapki z jajkiem, chyba jeszcze wspomnienie ostatnich świąt we mnie siedzi. Chleb żytni (taki bez drożdży) posmarowałam sosem tysiąc wysp, obsypałam rukolom i ułożyłam na nim słupki awokado. Na takim zielonym posłaniu ułożyłam jajko sadzone. Całość miała lekko słodkawy smak i jeśli ktoś lubi takie połączenia to serdecznie polecam.

 bez mięsa, jajko sadzone, awokado, rukola, sos tysiąc wysp, chleb żytni, egg with avocado, Ei mit Avocado, huevo con aguacate, 
oeuf à l'avocat

4 komentarze:

  1. nabrałam chęci pysznie wygląda
    będę częściej zaglądać
    Obserwujemy ? Odpowiedź u mnie.. Na pewno się odwdzięczę

    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jajka, szczególnie na miękko i sadzone! Kanapka wygląda pysznie, na pewno od razu została ZJEDZONA!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm... wygląda smakowicie... zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń