czwartek, 19 stycznia 2017

Salsa mango

To kolejna salsa na bazie mango o której pisze. Absolutnie uwielbiam słodycz tego owocu, która świetnie smakuje z wytrawnymi przekąskami. Ostatnio przygotowałam łagodną salsę, która stała się dodatkiem do wrapów, nachosów a nawet do pieczonych ziemniaczków. Miękkie mango potraktowałam blenderem, żeby miało jedwabistą konsystencje. Pół papryki pomarańczowej i pół szpiczastej czerwonej pokroiłam w drobną kostkę podobnie jak średniej wielkości czerwoną cebulę. Garstkę listków kolendry posiekałam bardzo drobno. Kolendra ma bardzo intensywny smak i lubię jej nutę w tle, a nie przepadam kiedy jest dominującym smakiem. Na koniec wszytko razem zmieszałam i dodałam sok z limonki. Salsa najlepiej smakuje jak odstoi trochę, a wszystkie smaki się "przegryzą".


1 komentarz: